CARNET AMPA

Per veure els establiments col·laboradors clica aqui

Benvolguts/es:
Des de l’AFA volem informar a totes les famílies de l’escola que hem fet un carnet de soci, totalment gratuït, que podeu  fer servir per beneficiar-vos d’una sèrie de descomptes en diferents comerços del poble, a més de la resta de serveis que realitza l’AMPA a l’escola: venda de llibres i material escolar, socialització de llibres, extraescolars, gestió de menjador, festa anual  i altres ajudes a activitats organitzades per l’escola.

1. Què és el carnet de soci de l’AMPA?
És un document que t’identifica com a membre de l’Associació.  És un carnet per família.

2. Qui pot obtenir el carnet de soci de l’AMPA?
Totes les famílies que paguin la quota anual de socis de 18€.

3. Quina validesa té el carnet de soci?
La validesa del carnet és d’un curs escolar, renovable cada any fins que  l’alumne més petit de la família marxi de l’escola.

4. On el podrem fer servir?
A l’escola, per poder participar de les activitats i ajuts de l’AFA.
A diferents comerços del poble que ens ofereixen descomptes.

5. Com sabrem a quins establiments el podrem fer servir?
L’AFA publicarà a la seva web el llistat d’establiments col·laboradors i dels descomptes dels que ens podrem beneficiar.
A cada establiment col·laborador hi haurà un adhesiu visible amb el nostre logotip identificatiu.

6. Com el podrem fer servir en els establiments?
Presentant el carnet de soci (haurà d’estar segellat amb l’any en curs).

7. Quan es pot recollir?
Normalment, quan es fa la recollida dels llibres i material escolar a l’AFA.
Cada any s’haurà d’actualitzar segellant-lo amb el curs corresponent, d’altra manera no tindrà validesa.

Per qualsevol dubte podeu passar pel despatx de l’AMPA, trucar al telèfon 938671802 o escriure al correu electrònic: afa@escolapallerola.cat