CASAL

Benvolgudes famílies,

Enguany des de l'AFA de l'escola us presentem el casal d'estiu.

Volem que torni a ser el casal de la normalitat, tot disfrutant  i gaudint d'unes setmanes plenes d'activitats pensades per als nens i nenes que decideixin acompanyar-nos en aquesta aventura única.

Adoptarem  totes les mesures de seguretat que ens han marcat des del Departament de Salut i la Secretaria General de Joventut i dotarem el casal del protocol higiénico-sanitari recomanat per les autoritats sanitàries.

DATES

El casal es farà del 28 de juny al 30 de juliol.

Les inscripcions seran del 24  a l'11 de juny de forma telemàtica. Heu omplir la butlleta d'inscripció que trobareu més avall amb totes les dades , així com adjuntar la documentació que es demana. Un cop ho tingeu tot ho envieu al següent correu:

menjador@ampa.escolapallerola.cat

Per poder omplir la inscripció via mòbil us recomanem dues aplicacions:

1. Adobe reader. Podreu editar el full i escriure sense dificultat, signar, etc...

2. Adobe scan: per poder escanejar el document si l'he imprès i enviar en format pdf tota la documentació necessària.

Un cop rebut el  mail es comprobarà que estigui tot correcte i rebreu una resposta acceptant la inscripció. Si manca algun document es farà saber. No es considerarà la inscripció formalitzada sinó està tota correcte.

BUTLLETA INSCRIPCIÓ CASAL 2021. ( a partir del dia 24 de maig disponible)

QUADRE ACTIVITATS

Aquí trobareu les activitats generals que farem per grups d'edat i setmanes. Poden patir alguna modificació si les condicions metereològiques no permeten realitzar-les a la data prevista.

PLANING GRUP 1 ( P3 A P5)

PLANING GRUP 2 ( 1R I 2N)

PLANING GRUP 3 ( 3R a ESO)

PREGUNTES I RESPOSTES

Us deixem un document on podeu trobar informació del casal i respostes a dubtes que pogueu tenir, així com la informació de casal que apreix a la guia d'estiu de l'Ajuntament de Sant Celoni

FAQS

GUIA ESTIU CASAL PALLEROLA

Tanmateix podeu contactar amb el Jordi per resoldre qualsevol tema que no tingeu clar i necessiteu saber. Ho podeu fer via tlfn o whatsapp al 648635357 o per mail a menjador@ampa.escolapallerola.cat.

Recordeu que podeu seguir tota la informació mitjançant el canal de Telegram CASAL ESTIU PALLEROLA per on us mantindrem informats de tot el que fem i el que farem i també per l'INSTAGRAM, on podreu veure imatges i videos seguint l'enllaç #casalpallerola

Gràcies