CASAL

Benvolgudes famílies,

Enguany des de l'AFA de l'escola us presentem el casal d'estiu.

Serà un casal diferent donades les circumstàncies que hem viscut els darrers dos mesos però que afrontem amb molta il·lusió i ganes per retrobar-nos de nou i gaudir d'unes setmanes plenes d'activitats pensades per als nens i nenes que decideixin acompanyar-nos en aquesta aventura única.

Hem estat treballant per adoptar totes les mesures de seguretat que ens han marcat des del Departament de Salut i la Secretaria General de Joventut i dotar el casal del protocol higiénico-sanitari recomanat per les autoritats sanitàries.

DATES

El casal es farà del 29 de juny al 31 de juliol. Ens hem vist obligats a limitar el número d'inscripcions i tans sols podrem oferir 110 places. Prioritzarem les famílies que necessitin més setmanes.

Les inscripcions seran de l'1 al 15 de juny de forma telemàtica o fins esgotar les places. Per tal de fer-la heu de clicar aquí i omplir totes les dades , així com adjuntar la documentació que es demana. Un cop ho tingeu tot ho envieu al següent correu:

menjador@ampa.escolapallerola.cat

Un cop rebut el  mail es comprobarà que estigui tot correcte i rebreu una resposta acceptant la inscripció. Si manca algun document es farà saber. No es considerarà la inscripció formalitzada sinó està tota correcte.

S'obriran dies per poder fer la inscripció de forma presencial en horari de 17:00 a 18:30. Aquest dies seran el 2,4,9 i 11 de juny en un espai per determinar dins de l'escola Pallerola. Caldrà dur boligraf i mascareta.

FAQ'S

Hem elaborat un document per resoldre els dubtes que tingueu. El podeu descarregar clicant aquí.

Tanmateix podeu contactar amb el Jordi per resoldre qualsevol tema que no tingeu clar i necessiteu saber. Ho podeu fer via tlfn o whatsapp al 648635357 o per mail a menjador@ampa.escolapallerola.cat.

Recordeu que podeu seguir tota la informació mitjançant el canal de Telegram CASAL ESTIU PALLEROLA per on us mantindrem informats de tot el que fem i el que farem i també per l'INSTAGRAM, on podreu veure imatges i videos seguint l'enllaç #claquetaiacciopallerola

Gràcies