CASAL NADAL

Benvolgudes famílies,

enguany us propossem un nou casal pels vostres fills i filles: un" Casal de Nadal ".

Estarà dividit en dues setmanes:

SETMANA 1: del 27 al 30 de desembre

SETMANA 2: del 2 al 5 de gener.

Podreu escollir entre fer una setmana de les dues proposades o les dues. El que no es podrà es agafar dies esporàdics.

El preu per una setmana és de 47€

Oferim la possibilitat de realitzar tallers, gimcanes, jocs...i un dia de cada setmana farem una sortida fora de l'escola ( la sortida tan sols serà de matí).

Els horaris del casal seràn els següents:

• 8:00 A 9:00 : SERVEI D'ACOLLIDA. Aquest servei té un preu a part i s'ha de marcar a la inscripció
  • 9:00 A 13:00: CASAL
  • 13:00 a 15:00:  SERVEI DE MENJADOR. Aquest servei té un preu a part i s'ha de marcar a la inscripció en cas de necessitar-lo.

El període d'inscripció serà del 28 de novembre al 14 de desembre i les places són limitades a 50.  S'admetran les inscripcions que rebem en aquestes dates. En cas de tenir més demanda fora de les dates establertes es valorarà la possibilitat de fer ampliació de places.

Per formalitzar la inscripció al casal cal que envieu el full emplenat i signat junt amb el resguard de pagament per mail a menjador@ampa.escolapallerola.cat. Un cop rebut es donarà resposta per validar-la.

Els nens i nenes que hagin fet algun dels darrers dos casals d'estiu amb nosaltres tan sols caldrà que envïin el full d'inscripció i el resguard de pagament, ja que la resta de documentació ja la tindrem nosaltres. Qualsevol canvi en la documentació que es demana ( per exemple, actualització del llibre de vacunes) caldrà adjuntar-la de nou.

Us podeu descarregar el full clicant AQUÍ.

Tanmateix podeu contactar amb el Jordi per resoldre qualsevol tema que no tingeu clar i necessiteu saber. Ho podeu fer via tlfn o whatsapp al 648635357