IMATGES DE LA FESTA DE L'ESCOLA 2018

<--break-><--break->Ja hem celebrat la Festa de l'Escola! cosa que ens indica que ja queda poc per acabar aquest curs...

Com sempre, volem agrair a tots els establiments de Sant Celoni que van col·laborar amb nosaltres. Això ens va permetre oferir un esmorzar i, fins i tot, berenar per a tothom qui ho va voler. També vam poder fer els premis dels concurs de pastissos i un detall per a tots els participants. Moltes gràcies a tots i totes!

El temps també va ser benèvol amb nosaltres i ens va deixar complir tota la programació. Vam tenir una fideuà molt concurreguda i una festa de l'escuma molt divertida. Vam tenir un "speaker" molt parlador i fins i tot una inauguració...la de la caldera de biomassa!

Veuràs les fotos si cliques aquí