Preus

PREUS CURS 2023-2024

Alumnes Fixes ( usuaris de 3-5 dies) : 6,50€ / dia

Alumnes Fixes discontinus ( usuaris de 1-2 dies) : 7,5 €/dia

Alumnes esporàdics ( puntualment dies concrets): 7,5 € / dia. El pagament d'un dia esporàdic es farà sempre via transferència bancària.

Alumnes ESO dimecres i divendres: 4€ / dia

S'aplicarà un 7,5% de descompte als alumnes fixes que utilitzin el servei menys de 3 dies de forma permanent.

S'aplicarà un 5% de descompte als germans d'alumnes usuaris de menjador que també el fagin servir. Aquest descompte s'aplicarà als usuaris fixes ( fan ús entre 3 i 5 dies).

Aquests descomptes NO són vàlids per alumnes fixes discontinus, esporàdics o que dispossin de qualsevol tipus de beca

Els alumnes que són fixes en qualsevol de les dues modalitats són aquells que tenen domiciliat pel banc el rebut del menjador i utilitzen el servei de forma setmanal. Si no és així es considera esporàdic i se l'aplica el preu corresponent.

Els rebuts es giraran a mes vençut, entre el 5 i el 10 del següent mes,  comptabilitzant els dies utilitzats durant el mes i descomptant els dies que no s'assiteix per malaltia o soritda de l'escola.

Qualsevol dia que no s'avisi abans de les 10 del matí de la no assistència de l'alumne al servei de menajdor es comptarà com a utilitzat i es cobrarà el preu integre.

Si s'avisa de la no assistència al servei dins de la mateixa setmana abans de les 10 es cobraran 3€ en concepte de monitoratge. Aquest import no es cobrarà en els casos següents:

- Visita mèdia no programada o malaltía ( EN EL CAS DE MALALTIA S'ENTÈN QUE L'ALUMNE NO HA ASSISTIT A L'ESCOLA)

- Sortides i excursions programades per l'escola.

- Avissant la setmana anterior o amb una setmana mínim d'antel·lació al responsable de menjador

Qualsevol dubte es poden realitzar pels canals habituals a la persona responsable del menjador.

Moltes Gràcies

Equip de Menjador