Preus

Alumnes Fixes ( usuaris de 3-5 dies) : 6,15€ / dia

Alumnes Fixes discontinus ( usuaris de 1-2 dies) : 6,80€/dia

Alumnes esporàdics ( puntualment dies concrets): 6,80€ / dia

S'aplicarà un 7,5% de descompte als alumnes fixes que utilitzin el servei menys de 3 dies de forma permanent.

S'aplicarà un 5% de descompte als germans d'alumnes usuaris de menjador que també el fagin servir.

Aquests descomptes NO són vàlids per alumnes que dispossin de qualsevol tipus de beca.

Els alumnes que són fixes en qualsevol de les dues modalitats són aquells que tenen domiciliat pel banc el rebut del menjador i utilitzen el servei de forma setmanal. Si no és així es considera esporàdic i se l'aplica el preu corresponent.

Els rebuts es giraran a mes vençut, entre el 5 i el 10 del següent mes,  comptabilitzant els dies utilitzats durant el mes i descomptant els dies que no s'assiteix per malaltia o soritda de l'escola.

Qualsevol dia que no s'avisi abans de les 10 del matí de la no assistència de l'alumne al servei de menajdor es comptarà com a utilitzat.

Qualsevol dubte es poden realitzar pels canals habituals a la persona responsable del menjador.

Moltes Gràcies

Equip de Menjador