FOTOS DE LA FESTA DE L'ESCOLA 2017

Un any més, moltes gràcies als pares i mares que van participar per decorar el pati, als que van estar de responsables de les diferents activitas que es van organitzar i dels comerços que, un cop més, ens han fet confiança i han col·laborat amb nosaltes perquè la nostar festa hagi estat "una Gran Festa!"

Si voleu veure un resum en fotos, cliqueu aquí

MATERIAL I LLIBRES CURS 2017-2018

Totes les famílies heu de tenir el full de material i llibres pel proper curs. Es va entregar juntament amb els informes del tutor/a del vostre fill/a.

Per si de cas, aquí teniu les còpies d'aquests fulls, curs per curs. Només heu de clicar sobre el títol i les podreu descarregar.

La venda es farà els dies: 4 i 5 de setembre

Llegiu amb atenció i seguiu les indicacions que trobareu al peu del document.

DISSABTE 3 DE JUNY FESTA GROSSA!!!

Aquest proper dissabte 3 de juny arriba, un cop més, la festa de l'escola.

Com sempre, tenim preparades moltes activitats que esperem que us agradin.

Necessitem, com sempre, mans per poder guarnir el porxo, parar taules i controlar algunes de les activitats. Feu-vos voluntaris de la festa!

També, com l'any passat, a part de l'Ajuntament, tenim moltes empreses i botigues que col·laboren amb nosaltres. Agraïm a tots el seu esforç.

Us hi esperem!

FOTOS DE LA FESTA DE L'ESCOLA MAIG 2016

Aquí hi ha un resum en fotos del que va ser la festa d'enguany. Va ser molt divertida, i a més, vam menjar molt amb el súper esmorzar ofert per els comerços col·laboradors i una boníssima fideuà! Com no podia ser d'una altra manera, i com ja és tradicional, vam fer la traca final amb la Festa de l'Escuma... Moltes gràcies a tots els voluntaris i voluntaries i a tots els establiments col·laboradors. El proper any repetirem!

Clica aquí per poder veure les fotos.

PROGRAMACIÓ FESTA DISSABTE 28 DE MAIG

Ja tenim preparada la programació de la festa. Hi ha un munt d'activitats que, estem convençuts, de que agradaran a petits i grans.

Un any més, hem de donar les gràcies a tots els col·laboradors que fan possible que la nostra festa sigui més lluïda.

Hi ha una novetat, i és que dins del concurs de pastissos, hi haurà dues categories: adults i nens i nenes. Hi haurà un obsequi per a tots.

28 DE MAIG FESTA I DINAR POPULAR A L'ESCOLA

Com cada any, el proper dissabte 28 de maig és celebrarà la festa de l'escola.

Hi haurà molta diversió i entreteniment per a tots!

farem un dinar popular. Per a qui li interessi, els tiquets ja estan a la venda.

DINAR DE NADAL I DARRER DIA ESCOLA

Bona tarda,

Recordar que aquest proper dijous, com ja vam fer el curs passat, tindrem el tradicional "Dinar de Nadal" al menjador. Serà un dinar especial amb postres i begudes " especials".

Tanmateix recordar-vos que el darrer dia d'escola d'aquest trimestre serà el dimarts 22. El servei de menjador serà de 13:00 a 15:30 hores. No obstant obrirem les portes 5' abans per facilitar la sortida de forma esgraonada.

Aprofitem l'avinentesa per desitjar-vos unes Bones Festes de Nadal i un Feliç Any 2016 des de l'equip de menjador.

EL DISSABTE 16 MAIG L'ESCOLA ESTÀ DE FESTA!

Ja estem fent el compte enrera per encetar una nova edició de la festa que cada any organitza l'AMPA de l'Escola.

Com sempre, tenim activitats per a tots els gustos i estem segurs de que els nostres nenes i nenes s'ho passaran d'alló més bé.

Inflables, tallers, un espectacle de circ, esmorzar, fideuà, concurs de postres amb premis per als millors...

Aquí teniu el programa:

Pàgines