INSCRIPCIO MENJADOR ESCOLAR CURS 2020 - 2021

Benvolgudes famílies,

Després de l'atípic final de curs que hem tingut no ha estat possible poder donar l'opció de fer la inscripció al servei de menjador de cara al proper curs 2020-2021.

Moltes incerteses planegen sobre com el podrem començar i potser encara no tenim totes les respostes a les moltes preguntes que podeu tenir en aquests moments.

Tot i així , i sempre que poguem avançar amb normalitat, us adjuntem el full d'inscripció que també ens servirà per poder configurar els grups de cara als espais i torns que poguem crear durant l'estona de migdia.

MATERIAL CURS 2020-2021

Si cliqueu sobre cada títol podreu descarregar el llistat de material corresponent de cada curs. S'ha de tenir en compte que a causa de les despeses que produeix fer el pagament a través dels bancs, us demanem que no ho feu per caixer o finestreta.

Utilitzeu la transferència com a forma de pagament.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

MATERIAL I LLIBRES CURS 2019-2020

Totes les famílies heu de tenir el full de material i llibres pel proper curs. Es va entregar juntament amb els informes del tutor/a del vostre fill/a.

Per si de cas, aquí teniu les còpies d'aquests fulls, curs per curs. Només heu de clicar sobre el títol i les podreu descarregar.

La venda es farà els dies: 3 i 5 de setembre

Llegiu amb atenció i seguiu les indicacions que trobareu al peu del document.

Bon Estiu!!

L'AMPA A LES XARXES

Fins ara podìeu seguir les notícies de l'AMPA des d'aqusta pàgina web i des del nostre Facebook. A partir d'avui hem creat un canal de Telegram per a que tota la informació estigui més a l'abast de tothom.

Només cal que us descarregueu l'aplicació, busqueu " INFO AMPA Escola Josep Pallerola" i us afegeiu al grup. Els missatges no es poden respondre, només podreu veure la informació que es publiqui.

IMATGES DE LA FESTA DE L'ESCOLA 2018

<--break-><--break->Ja hem celebrat la Festa de l'Escola! cosa que ens indica que ja queda poc per acabar aquest curs...

VIDEO MENJADOR BON NADAL

Enguany els alumnes de 4t que es queden a dinar han fet com a activitat un petit video per felicitar les festes nadalenques.

Esperem que us agradi.

El trobareu al següent enllaç:

FOTOS DE LA FESTA DE L'ESCOLA 2017

Un any més, moltes gràcies als pares i mares que van participar per decorar el pati, als que van estar de responsables de les diferents activitas que es van organitzar i dels comerços que, un cop més, ens han fet confiança i han col·laborat amb nosaltes perquè la nostar festa hagi estat "una Gran Festa!"

Si voleu veure un resum en fotos, cliqueu aquí

DISSABTE 3 DE JUNY FESTA GROSSA!!!

Aquest proper dissabte 3 de juny arriba, un cop més, la festa de l'escola.

Com sempre, tenim preparades moltes activitats que esperem que us agradin.

Necessitem, com sempre, mans per poder guarnir el porxo, parar taules i controlar algunes de les activitats. Feu-vos voluntaris de la festa!

També, com l'any passat, a part de l'Ajuntament, tenim moltes empreses i botigues que col·laboren amb nosaltres. Agraïm a tots el seu esforç.

Us hi esperem!

FOTOS DE LA FESTA DE L'ESCOLA MAIG 2016

Aquí hi ha un resum en fotos del que va ser la festa d'enguany. Va ser molt divertida, i a més, vam menjar molt amb el súper esmorzar ofert per els comerços col·laboradors i una boníssima fideuà! Com no podia ser d'una altra manera, i com ja és tradicional, vam fer la traca final amb la Festa de l'Escuma... Moltes gràcies a tots els voluntaris i voluntaries i a tots els establiments col·laboradors. El proper any repetirem!

Clica aquí per poder veure les fotos.

Pàgines