MATERIAL CURS 2023-2024

Si cliqueu sobre cada títol podreu consultar/descarregar el llistat de material corresponent de cada curs. A igual que el curs passat, la gestió dels pagaments de roba, materials i llibres es farà per mitjà de la plataforma TPV Escola. Ja la coneixeu perquè l'escola també l'utilitza. Podeu fer servir el mateix usuari i contrasenya per entrar-hi.

ATENCIÓ:

INSCRIPCIO MENJADOR ESCOLAR CURS 2023 - 2024

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el full d'inscripció al servei de menjador del curs 2023-2024.

Tan sols caldrà fer una reserva de plaça enviant un whatsapp al telèfon del menjador, el 648635357, i quedarà anotat a la llista del proper curs.

L'AMPA A LES XARXES

Fins ara podìeu seguir les notícies de l'AMPA des d'aqusta pàgina web i des del nostre Facebook. A partir d'avui hem creat un canal de Telegram per a que tota la informació estigui més a l'abast de tothom.

Només cal que us descarregueu l'aplicació, busqueu " INFO AMPA Escola Josep Pallerola" i us afegeiu al grup. Els missatges no es poden respondre, només podreu veure la informació que es publiqui.

IMATGES DE LA FESTA DE L'ESCOLA 2018

<--break-><--break->Ja hem celebrat la Festa de l'Escola! cosa que ens indica que ja queda poc per acabar aquest curs...

VIDEO MENJADOR BON NADAL

Enguany els alumnes de 4t que es queden a dinar han fet com a activitat un petit video per felicitar les festes nadalenques.

Esperem que us agradi.

El trobareu al següent enllaç:

FOTOS DE LA FESTA DE L'ESCOLA 2017

Un any més, moltes gràcies als pares i mares que van participar per decorar el pati, als que van estar de responsables de les diferents activitas que es van organitzar i dels comerços que, un cop més, ens han fet confiança i han col·laborat amb nosaltes perquè la nostar festa hagi estat "una Gran Festa!"

Si voleu veure un resum en fotos, cliqueu aquí

DISSABTE 3 DE JUNY FESTA GROSSA!!!

Aquest proper dissabte 3 de juny arriba, un cop més, la festa de l'escola.

Com sempre, tenim preparades moltes activitats que esperem que us agradin.

Necessitem, com sempre, mans per poder guarnir el porxo, parar taules i controlar algunes de les activitats. Feu-vos voluntaris de la festa!

També, com l'any passat, a part de l'Ajuntament, tenim moltes empreses i botigues que col·laboren amb nosaltres. Agraïm a tots el seu esforç.

Us hi esperem!

FOTOS DE LA FESTA DE L'ESCOLA MAIG 2016

Aquí hi ha un resum en fotos del que va ser la festa d'enguany. Va ser molt divertida, i a més, vam menjar molt amb el súper esmorzar ofert per els comerços col·laboradors i una boníssima fideuà! Com no podia ser d'una altra manera, i com ja és tradicional, vam fer la traca final amb la Festa de l'Escuma... Moltes gràcies a tots els voluntaris i voluntaries i a tots els establiments col·laboradors. El proper any repetirem!

Clica aquí per poder veure les fotos.

PROGRAMACIÓ FESTA DISSABTE 28 DE MAIG

Ja tenim preparada la programació de la festa. Hi ha un munt d'activitats que, estem convençuts, de que agradaran a petits i grans.

Un any més, hem de donar les gràcies a tots els col·laboradors que fan possible que la nostra festa sigui més lluïda.

Hi ha una novetat, i és que dins del concurs de pastissos, hi haurà dues categories: adults i nens i nenes. Hi haurà un obsequi per a tots.

Pàgines