SAPS QUÈ ÉS EL PROJECTE ROBOTSENY?

Robotseny Sant Celoni és un projecte d'innovació educativa en el àmbit científic i tecnològic impulsat per en David Codina, professor de la nostra escola, i l'Ignasi Charles professor de l'IES Baix Montseny, amb el suport de l'Ajuntament de Sant Celoni, el Departament d'Ensenyament, CRP Sant Celoni i de set empreses del municipi.

La participació molt important de mestres de totes les escoles de Sant Celoni, que s'han estat formant durant dos mesos, farà que aquest projecte comenci a ser una realitat el mes de gener.  Aquests tallers de robòtica aniran adreçats a alumnes de 5è, 6è, 1r i 2n d'ESO. La finalitat del projecte és despertar l'interès dels nens i nenes per la ciència i la tecnologia alhora que es treballarant altres aspectes com les matemàtiques, la creativitat i el treball en equip.

Està previst fer el dissabte 30 de maig de 2015, a l'Ateneu de Sant Celoni, un torneig entre totes les escoles participants que permetrà compartir coneixements i promoure una competència amistosa de tots els alumnes: una COOPERTICIÓ! una nova paraula per una nova manera d'aprendre, que defineix com serà aquesta jornada, cooperativa i competitiva, on tots els grups participants tindran els seu reconeixement.

Si cliqueu aquests enllaços hi trobareu més informació: